انجام پروژه های پردازش تصویر

گروه ویژن

انجام پروژه های پردازش تصویر

گروه ویژن در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و صنعتی در زمینه پردازش تصویر، بینایی کامپیوتر، شناسایی الگو با استفاده از نرم افزار MATLAB و کتابخانه OpenCV فعالیت دارد.

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ

۰

تشخیص وال ها با استفاده از پردازش تصویر

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ

پست‌هایی که در این وبلاگ به عنوان بسته‌های آموزشی قرار می‌دهیم، علاوه بر آموزش پردازش تصویر و نحوه کدنویسی سعی در ایجاد و پرورش دیدگاهی از کاربردهای پردازش تصویر است. هدف این است که ایده‌های مختلفی را به شما معرفی نماییم تا ببنید پردازش تصویر در چه زمینه‌هایی می‌تواند کاربرد داشته باشد که حتی بعضی از آنها ارتباط نزدیکی با زندگی روزمره ما دارد و می‌تواند مشکلی بزرگ در زندگی ما را به سادگی حل نماید. 

این بار هم موضوع جدیدی برای معرفی کردن داریم. وال‌ها موجودات کمیابی هستند که حدود 500 تا از آنها در اقیانوس شمال وجود دارد. تعداد کم آنها باعث ایجاد نگرانی‌هایی شده است. به همین دلیل سعی می‌شود با روش‌هایی از راه دور سلامت آنها بررسی شود. برای این منظور اول باید در تصاویر هوایی شناسایی شوند. اما اینکه چگونه با استفاده از الگوریتمی در تصاویر هوایی وال‌ها شناسایی شوند، موضوعی است که در این بسته آموزشی به آن پرداخته شده است. محتویات بسته آموزشی:

     1- کدهای نرم‌افزار MATLAB برای تشخیص وال

     2- توضیح الگوریتم و توضیح کدها به زبان فارسی

     3- تصاویر هوایی از وال برای تست الگوریتم در تشخیص وال‌ها



انجام پروژه‌های پردازش تصویر و بینایی ماشین با گروه ویژن

0939 336 2469
visionproject92@gmail.com


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی