انجام پروژه های پردازش تصویر

گروه ویژن

انجام پروژه های پردازش تصویر

گروه ویژن در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و صنعتی در زمینه پردازش تصویر، بینایی کامپیوتر، شناسایی الگو با استفاده از نرم افزار MATLAB و کتابخانه OpenCV فعالیت دارد.

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

بسیاری از دوستان در انجام پروژه‌های خود توانا هستند، منتها زمانی‌که می‌خواهند آنرا بر روی یک برد مانند رزبری‌پای یا پردازنده‌هایی مانند ARM و غیره پیاده‌سازی کنند به مشکل می‌خورند. گروه ما با سابقه ساخت پروژه‌های متعدد با بردهای رزبری‌پای، آردینو و AVR این توانایی را دارد که علاوه بر کمک شما در انتخاب برد مناسب، در پیاده‌سازی نیز به شما کمک کند. ضمن اینکه به شما آموزش دهیم چگونه از این بردهای دوست داشتنی استفاده کنید. لازم به ذکر است که امانتداری و عدم سو استفاده از پروژه‌های شما از مهم‌ترین رسالت‌های گروه ویژن است. کما اینکه ما می‌توانیم عنوان و دموهایی از پروژه‌هایی که برای اشخاص و شرکت‌ها آماده کرده‌ایم را برای تبلیغات به نمایش بگذاریم، اما این امر بر خلافه خواسته عزیزانی که پروژه‌ها را سفارش داده‌اند خواهد بود و ما به خواسته آنها احترام می‌گذاریم. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۲۶

اسپارس یکی از موضوعات به روزی است که در دهه اخیر مورد بحث در شناسایی چهره قرار گرفت. شاید بتوان بنیان‌گذار اسپارس در زمینه شناسایی چهره را مقاله "Robust Face Recognition via Sparse Representation" دانست که بسیار مورد توجه محققان قرار گرفت و تعداد ارجاع به این مقاله بسیار زیاد است. در لینک پایین پست میتوانید به صفحه گوگل اسکولار بروید و مشخصات این مقاله را مشاهده نمایید. در این پست بسته آموزشی شبیه‌سازی مقاله ذکر شده در بالا آماده شده است. این بسته آموزشی شامل مباحث زیر است: 

     1- مقاله اصلی

     2- پایگاه داده چهره ORL

     3- کدهای شبیه‌سازی شده در نرم‌افزار MATLAB

     4- توضیحات در مورد الگوریتم اسپارس و نحوه کدنویسی 


برای خرید آنلاین یا مشاهده بخشهایی از گزارش فارسی و اجرای دموی برنامه می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید: 

کلیک کنید

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۱۰

  • ترجمه تخصصی مقالات در زمینه بینایی کامپیوتر (Computer Vision)، پردازش تصویر (Imapge Processing)، یادگیری ماشین (Machine Learning)، شبکه‌های عصبی (Neural Network)، شناسایی الگو (Pattern Recognition) و زمینه‌های مشابه (لازم به ذکر هست که این ترجمه توسط افراد مسلط به مباحث بالا انجام می‌شود و بنابراین ترجمه از سطح کیفی بالایی برخوردار هست.)

  • تدریس مقاله‌های شما به صورت ویدیویی یا فایل متنی (در صورتی که در فهمیدن مقاله‌ای مشکل دارید، می‌توانیم مقاله مورد نظرتان را به شما آموزش دهیم.)

  • تدریس خصوصی از طریق اینترنت 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۳۴