انجام پروژه های پردازش تصویر

گروه ویژن

انجام پروژه های پردازش تصویر

گروه ویژن در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و صنعتی در زمینه پردازش تصویر، بینایی کامپیوتر، شناسایی الگو با استفاده از نرم افزار MATLAB و کتابخانه OpenCV فعالیت دارد.

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

توصیفگر SIFT یکی از قدرتمندترین توصیفگرهایی هست که در تناظریابی و تطبیق تصاویر تاکنون پیشنهاد شده است. مقاله‌ای که برای این بسته آموزشی انتخاب شده، مقاله "Face Recognition using SIFT Features"هست. در این بسته آموزشی به موضوع شناسایی هویت افراد از طریق SIFT پرداخته شده و در مورد مراحل الگوریتم SIFT توضیح داده شده است. توضیحات الگوریتم SIFT و توضیح پیاده‌سازی مقاله از مهم‌ترین بخش‌های این بسته آموزشی هست. بسته آموزشی شامل موارد زیر است: 

  1. پیاده‌سازی مقاله در نرم‌افزار MATLAB
  2. گزارشی از نحوه پیاده‌سازی و توضیح کدها
  3. پایگاه داده چهره ORL
  4. مقاله اصلی
مقاله را می‌توانید از اینجا دریافت نمایید.

دوستان عزیز برای مشاهده دمو از این بسته آموزشی و همچنین خرید آنلاین میتونید به آدرس زیر مراجعه کنید. 

کلیک کنید

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۲

سلام به تمامی دوستان

به وبلاگ پردازش تصویر و بینایی ماشین خوش آمدید. ما گروهی در زمینه پردازش تصویر و بینایی ماشین داریم که پیش از این در وبلاگ vision-project.blogfa.com فعالیت داشتیم، اما متاسفانه به دلیل مشکلات بوجود آمده در بلاگفا به این وبلاگ مهاجرت نمودیم. دوستان عزیز برای سفارش پروژه می‌توانید از طریق شماره تماس و ایمیل زیر با ما در ارتباط باشید. ترجمه مقالات در زمینه بینایی ماشین و پردازش تصویر و برق پذیرفته می‌شود. لازم به ذکر هست که ترجمه توسط افراد تحصیل کرده در رشته مرتبط با مقاله انجام می‌شود. همچنین تاکید می‌کنیم که به هیچ عنوان تکالیف کلاسی و پایان نامه نویسی توسط افراد گروه انجام نمی‌شود. 

با تشکر، 

گروه ویژن

 


انجام پروژه‌های پردازش تصویر و بینایی ماشین با گروه ویژن
visionproject92@gmail.com


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۴ ، ۲۳:۵۶