انجام پروژه های پردازش تصویر

گروه ویژن

انجام پروژه های پردازش تصویر

گروه ویژن در زمینه انجام پروژه های دانشجویی و صنعتی در زمینه پردازش تصویر، بینایی کامپیوتر، شناسایی الگو با استفاده از نرم افزار MATLAB و کتابخانه OpenCV فعالیت دارد.

پیوندها
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

۱

در این وبلاگ علاوه بر انجام پروژه، تعدادی از مقاله های پیاده سازی شده در زمینه پردازش تصویر و بینایی ماشین را به صورت بسته‌های آموزشی آماده برای شما قرار داده ایم. هدف از این کار کمک به ارتقای سطح علمی دانشجویان، آشنایی آنها با نحوه کدنویسی و آشنایی با زمینه های تحقیقاتی مختلف در بینایی ماشین و پردازش تصویر بوده است. تمامی این پروژه ها شامل مقاله اصلی، کدهای پیاده سازی شده در MATLAB و گزارش از نحوه کدنویسی است. برای داشتن هرکدام از این پروژه ها میتوانید با شماره تماس و ایمیل با ما ارتباط برقرار کنید تا از هزینه و نحوه دسترسی به این پروژه ها مطلع شوید. 

نظرات  (۱)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۳ خسرو باروتی
با سلام

احتراما خواهشمند است لینک خرید برنامه های هاف برای بیضی و Optimization , stereo را به این ایمیل ارسال فرمائید.

با تشکر

پاسخ:
سلام
فایلهای برنامه به صورت ایمیل برای شما ارسال میشه. اما در مورد سه مبحثی که فرمودید اصلا مطلبی در سایت قرار ندادیم. چنانچه به مباحث بالا نیاز دارید، لطفا اطلاعات کامل‌تری به ایمیل زیر ارسال کنید تا برای شما انجام بدیم. 
visionproject92@gmail.com
سپاس فراوان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی